خوبروی حلقه نشین

من قمر َم ، " قمر حلقه نشین "





* نظرات تا ابد بسته میمونه


* تماس با من فعال است

پیام های کوتاه
  • ۸ مرداد ۹۳ , ۰۲:۱۱
    شرطی
  • ۵ مرداد ۹۳ , ۱۹:۲۵
    تو
  • ۱۵ خرداد ۹۳ , ۱۸:۰۴
    عذاب

عقبتر

پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۲۳ ق.ظ


همین الان رفتم یه سر سراغ پستهای قدیمیتر که البته یه تعدادیش هاید شده الان

تنها چیزی که اومد توو ذهنم ک ماها واقعا خودآزاری داریم

اون موقع ها من توو رابطه ای بودم که دو سال طول کشید و اون دو سال رو ثبت کردم اینجا و الان که داشتم مرور میکردم میدیدم از همون ب بسم الله تا تهش هرچی بوده فقط منجر به آزار و اذیت و استرس و اعصاب خوردی و افسردگی من شده

و جالبتر اینکه همون موقع هم میدونستم توو رابطه بیمار و بی نتیجه ای هستم ولی هم به علت عذاب وجدان نمیخواستم و هم بنا به دلایلی نمیتونستم تمومش کنم

تا اینکه یه روز صبر منم لبریز شد و تمام

کمکهای به دوست که حکم مشاور رو داشت این قدرت رو به من داد که خودم و سلامت روح و روانم رو به هر چیزی ترجیح بدم و یه رابطه سراسر نفرت(برای من) رو خاتمه بدم



۹۷/۰۵/۲۵